Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

szép nap (nem találtam more clickbait címet:D) - 2022.04.14.

2022. április 14. - Victor76

Zs elutazott, 6 napig távol leszünk egymástól. Na már most lehetne ezen keseregni. Jah meg is tettem régebben. De most nem :) Na jó azért nem ugrálok örömömben, de van más dolgom, ameddig hazajön. Többek közt bemegyek dolgozni szombaton, az egyik legkeményebb időszakban. Le is foglal, le is fáraszt és kifejezetten élvezem a benti pörgést. Várom, hogy hazajöjjön, de mindent a maga idejében.

Ma találkoztam egy ügyféllel, aki az elsők közt volt, amikor betanultam. Emlékeztem rájuk, mert Pécsről jöttek, kedvesek és határozottak voltak. Elkezdtünk beszélgetni, miközen segítettem nekik egy új termék megvásárásában, Mosolyogva mentek el, elégedetten. Kurva jó érzés volt szakmailag is és emberileg is. Ezek az apró momentumok is bizonyítják, hogy van helyem a kereskedelem világában és jól tudom csinálni, ha élvezem. Márpedig ezt nagyon szeretem :)

Illetve ma jelezték, hogy olyan jól haladunk a betanulással, hogy a 2 hónap múlva esedékes következő szintet elrébb hozzák és lassan elkezdjük. Tudom, hogy emberhiány is van az osztályon, de akkor is jól esett.

Szóval, egy újabb szép napon vagyok túl. Holnap pedig full time pihenés lesz :D Megérdemlem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7317808395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása