Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Egy kevésbé pihenős nap - 2022.10.09.

2022. október 09. - Victor76

jó kis pörgős napom volt :D

reggel korán mentem F-hez, ki kellett mennünk egy helyszíni javításra. Nagyon szépen sikerült, a megrendelő is elégedett volt. Közben beszélgettem vele. 1 éve költöztek be a lakásba, de tele van apró, bosszantó hibákkal. Mondtam neki, hogy nagyon szívesen eljövök, gyűjtse össze és egy kalap alatt kijavítok mindent. Nagyon örült, hát még én :D Szóval át lett fordítva egy reklamáció egy elégedett ügyféllé.

Utána vissza Pestre, ebéd, majd egy kis szusszanás, de nem tudtam nagyon pihenni. Valahogy nem jött álom a szememre. Szóval kimentem a garázst kipakolni, ahogy F-fel megbeszéltük. Ő se tudott aludni, utánam jött... lett is nagy morgás :D

Azt értem, hogy a garázsában kupi van, de ennek csak egy pici része az én maradék cuccom, de az ő limlomjait kellett volna most és azonnal rendbe rakni. Hiába vehemens emberek voltunk mindig is. 

De sikerült a végére átfordítanom mosolygós, egymást ugratós hangulatba az egészet, úgyhogy majd holnap délután, amikor a kutyára vigyázok, akkor tovább szöszögök a kacatjaival :D Istenem, ha ezt most olvasná :D

Hazajöttem, próbáltam megint aludni, mert fizikailag fáradtnak érzem magam, de megint nem ment. Ha nem megy akkor nem kell erőltetni.

Szóval most marad az ágyban kuckózás, a pihenés, olvasás. Feltöltődés a jövő hétre.

Összességében pihenős a hétvége, az agyam hálistennek amióta magam voltam, nem zakatol hülyeségeken, inkább racionálisan mérlegel, szálakra bontja a dolgokat és analizál.. Ki is csinálja ezt..? ;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr517950386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása