Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

It's a perfect day.. - 2022.10.18.

2022. október 18. - Victor76

ezt a számot dúdoltam magamban miközben hazafelé sétáltam az esti randinkról. 

Pedig egyáltalán nem volt teljesen boldogog anapom, legalább is nem klasszikus értelemben véve. Mégis az egész ahogy összeállt, annyira életszerű volt, és a maga módján szép.

Megpróbálom megmagyarázni.

Reggel egy rapid randira összefutottunk Zs-vel. Észre se vettem, hogy nincs rajta smink, olyan szépnek láttam így is. Majd irány a cég, ahol pörgés volt (hiába kezd beérni, hogy ennyit foglalkozom a vásárlókkal) Majd jött a főnököm, megbeszéltük a napi dolgokat, majd mondta, hogy felmegy az irodába, de majd visszajön és akkor beszélünk. Pff.. nekem ilyet mondani, ideges lettem, de türelmet gyakoroltam és vártam. Közben F hívott, hogy be kell mennie egy kórházba, mert műteni kell. Ki volt készülve, próbáltam nyugtatni. Ez a két esemény eléggé megfeszített, de se ivásvágyam nem volt, se harag, vagy düh, vagy tehetetlenség érzet.

Amikor 2 körül a főnököm lejött és levetette magát a fotelbe, mondta, hogy akkor beszéljünk. Kérdeztem miről? Erre az volt a válasza, hogy hát én kértem, hogy minden hétfőn beszéljük át a hetet :D Annyira röhögnöm kellett magamon. Átbeszéltük, de dekoncntrált voltam, ő ezt nem vette fel, normálisan kedvesen dumáltunk. Kedvelem a srácot, ő pedig értékeli, hogy igyekszem és nem foglalkozik azzal, hogy mi volt a múltamban. 

Utána átmentem F-hez, kellettek szerszámok, egy külsős melóhoz, jó egyébként is átmentem volna hozzá. Megölelgettem, megvígasztaltam, nyugtattam. Igazság szerint ha vele vagy Zs-vel történne valami, azt nem tudom, hogyan kezelném. Ők a két legfontosabb ember az életemben. 

A józanodásom elejétől mind a ketten támogattak, ösztönöztek, segítettek megtanulni a való életet, visszajelzéseket adtak őszintén. Mellettük tanultam meg, hogyha el is követek hibákat, attól még nem vagyok rossz ember. Lehet, hogy az adott szituációban buta voltam, rosszul reagáltam, de az prompt arra vonatkozik. Ettől még értékes és szerethető vagyok.

Elmentem a helyszini javításra, nagyon elégedett volt a megrendelő, tovább is fog ajánlani. Hazarobogtam, főztem, mert ma Zs jött át délelőtt, utána este randi.

Ebben a a napban az volt a szép, hogy normálisan, életszerűen szembesültem az élet szépségeivel és viszontagságaival, hogy jól kezeltem, hogy átéreztem a csontjaimban, hogy van két fontos ember az életemben, hogy átéreztem, szeretve vagyok.

Hát ezért volt a számomra egy tökéletlenül tökéletes nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8717957392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása