Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Szép napok - 2022.10.20.

2022. október 20. - Victor76

F jól van, megvolt a műtét, már otthon lábadozik. Beszéltem telefonon az új párjával is tegnap, elkísérte a kórházba, vigyázott rá. Rendes srácnak tűnik. Örülök, hogy egymásra találtak. 

Tegnap megszereztem életem első kárpitos, saját, munkáját, Annyira boldog voltam. Este amikor mentem Zs elé, ültem a buszon átjárt az az érzés, hogy egy pici de lényeges lépést tettem az életem rendezése felé. HOgy vannak lehetőségeim, hogy megpróbálom kihozni a legjobbat az életemből. Hálás voltam magamnak, hogy azon az éjjelen nem adtam fel.

A reggelem nehezen indult, mert apával álmodtam. Nagyon élesen bennem van most is, ahogy a vonat ablaka mellett ült és bólintott, rendben van minden. Éreztem az álmomban, hogy utóljára látom, de megnyugtatott a tudat, hogy rendben van benne minden... Tudom, hogy az elmult napok, hetek problémái néha kiszöknek a tudatalattimból és így manifesztálódnak.. De jó lenne, ha ezeket napközben élném meg. Mostanában lutri az elalvás, sose tudom, hogy mikor mit cibál elő a tudatalattim..

Zs itt volt délelőtt, és csodaszép "entelektüel" pillanataink voltak, kicsit elmerültünk a társadalom politikában, elemezgettük a világ dolgait. Szeretem az ilyen pillanatokat is, mert jó vele beszélgetni. Nem csak azért mert egyetértünk sokmindenben és közösek az alapok. Azért is, mert ha eltér a véleményünk, akkor érvelünk, gondolkodunk és megpróbáljuk megérteni a másik érveit. Nem meggyőzni akarjuk egymást, hanem átbeszélni a témákat.

Utána meló.. meló.. és meló.. Ma remekeltem. Tényleg, kézzelfoghatóan keresem a pénzt a cégnek és ez jó érzéssel tölt el. Látom a főnököm is egyre több mindent ad át nekem. 

Utána helyszíni kárpitos felmérés volt, majd hulla fáradtan, de boldogan haza.

Ágy.. Zs rendet rakott, nagyon hálás voltam neki, mert jó volt úgy belépni a lakásba, a kckónkba, hogy szembejött az az érzés, otthon vagyunk, hogy egy picit ez az egész az övé is. Cukin beállítva a párnák a kanapé sarkába, a szemüvegtörlő kendőim pedig élükre hajtogatva az éjjeliszekrényen. Az asztalon a noteszünkbe, rövid, de szerelmes üzenet,

Szépen, lépésről lépésre erősödve.. valahol 470 nap magasságában 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5617958948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása