Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

hetem - 2024.02.17

2024. február 17. - Victor76

Kicsit bolondokháza volt bent a cégnél a szabadságom után. Mondjuk nem is számítottam másra, de tény, hogy nagy volt a kontraszt. El is fáradtam ebben a tekintetben a hét végére.

Valentin napon találkoztunk Zs-vel. Nagyon jó volt látni, szívetmelengető volt, ahogy készült a valentin napra. Röpke kis randi volt, nem is tudtam telesen felengedni. Bennem volt még egy pici óvatosság. Elmondtam neki, megbeszéltük, megértette, hiszen ő is átélte már ezeket velem. Örülsz a másiknak de benned van a félsz, hogy ez a jó időszak meddig tart. Mondjuk péntek estére teljesen feloldódtam, pedig akkor is csak rapid randink volt. De jó volt megint érezni, hogy jelen vagyunk a kapcsolatban mind a ketten.

Budapesten lesz egy regionális AA találkozó. Kaptunk egy felkérést, hogy az egyik gyűlést tartsuk meg. Ez olyan jó érzésekkel töltött fel. Ma beszéltem is a társunkkal, mert eljött este a gyűlésünkre. Kiderült, hogy ismerjük egymást, nagyjából egy időben kezdtünk el józanodni. Beszélgettünk, a többiekkel is gyorsan megbeszéltük, hogy benne vagyunk. Várom, érzem, hogy jó lesz.

A héten találkoztam a szponzorommal is. Nem tudom meddig fog tartani nekem az első lépés megugrása. Úgy érzem, hogy nem tudom és nem is szeretném azt a magaménak tudni, hogy majd a FE megoldja helyettem a dolgokat. Tudom, hogy kisarkítom, de ezzel nem értek egyet. Az életem bizonyos részeit én alakítom. Nem egy felsőbb hatalomtól várok a munkámra, a lakhatásomra, a fizetésemre megoldást. Teszek érte. Dolgozom magamon, hogy fejlődjek.Elmondtam a szponzoromnak is ezeket és azt is, hogy ha úgy élem le az életem hátralévő részét, hogy nem ugrom meg az első lépést, akkor üsse kavics, szarom le, mert számomra a józan gondolkodásmód számít, nem a lépések száma. Én nem azért csinálom, hogy büszkén kipipáljam a lépéseket. Magamért teszem, a lelki békémért, azért hogy a környezetemmel boldogan és egyensúlyban éljek.

Meglátjuk, hogy merre vagy meddig jutunk.

Ma pihentem, főztem, aludtam, gyűlésen voltam. Jót tesz ha legalább egy teljes pihenőnapot beiktatok a hetembe.

F-fel beszélgettem sokat. Náluk nincsenek rendben a dolgok, próbálok neki segíteni, hogyan kommunikáljon a párjával, milyen egy függő gondolkodásmódja, hogyan segíthet neki és magának is. De van egy pont, ahonnan nála van a döntés.

Összefoglalva nyugis hét volt és jól vagyok, mosolygósan.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5618327885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása