Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hétvégi pihenés - 2024.06.29.

2024. június 29. - Victor76

Hosszú hét volt, megvisel a meleg, keveset tudok aludni. Mondjuk ez nem befolyásolja a hangulatom, de elhatároztam, hogy a hétvégén pihenek.

Ma napközben volt egy kis dolgom, így a holnapi nap lesz az, amikor szó szerint semmit nem fogok csinálni, kivéve :D Netflix, PS, alvás. Kell az énidő, ráadásul rohadt meleg is lesz. Így a vasárnap esti budai gyűlés egyenlőre offolva. Aztán majd meglátjuk. Ha úgy érzem akkor elmegyek, de jelen pillanatban csak élvezem a pihenést.

Jó hét volt egyébként, ha minden igaz, akkor megint dupla jutalékom lesz, bár a főnököm pénteken f@sz volt. De betudtam annak, hogy meleg van, nem reagáltam elsőre a felvetéseire, majd előálltam egy hétfői meeting ötletével, ahol majd át tudjuk beszélni a dolgokat. Viszont innentől kezdve írásban szeretném majd kérni tőle a munkakörömre vonatkozó részeket, mert az emlékezet csalfa szerető. Igaz, nekem viszonylag jó memóriám van, de azért feketén fehéren legyen meg, amire ő gondol.

A hét elején vettem új ruhákat, nadrágot, cipőt. Az elmúlt 3 évben ezekre viszonylag keveset költöttem, de most úgy éreztem a jutalékom egy részét visszaforgatom.

A szerdai találkozó Zs-vel még mindig mosolyt csal az arcomra. Jó volt, szeretem délután. Emberileg is feltöltött a beszélgetésünk. Nincsen bennem bizakodás, nem mozizok, nem tervezgetem mi és hogyan lesz majd. Csak élvezem az együtt töltött időnek az emlékét.

Jól vagyok a bőrőmben, szeretem újra magam, jól alakulnak a dolgaim. Persze nem hanyagolom el a közösséget, tartom a társakkal is a kapcsolatot, pénteken 2 barátommal is hosszasan beszélgettem. De átlrzem és átélem, hogy szebb az életem, mint 3 éve.

Lélekben már készülök a jövő heti szülinapomra. Megvan, hogy miről és hogyan szeretnék beszélni. F-ék felajánlották, hogy elhozzák majd a szülinapi tortákat. 

Ma 1091 napja :)

Köszönöm <3

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2518437787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása