Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hőhullám - 2024.07.11.

2024. július 11. - Victor76

Izzik a város, szinte okádja magából a meleget minden. Közben pedig rengeteg a munkám, akár privát, akár a benti céges dolgok. Ma rekordot döntöttünk, 1 nap alatt 1,5M Ft rendelés érkezett be, ami az átlag 5szöröse. 
Régebben, ilyenkor az lett volna bennem, hogy fogjuk ezt megcsinálni. De ma is annyira jó hangulatban telt el a munkaidő. Jött a kis padevanom, vért izzadtunk, de beleálltunk és megcsináltuk. A főnököm is besegített és a végén egy jó hangulatú pizzázásba torkolott az egész. Sokat nevettünk, leszerveztük a jövő hetet, hogy olajozottabban menjen majd.

Anyámmal is beszéltem ma este, visszatértünk a hetente kétszer fixen felhívom működéshez. Komolyan gondoltam, hogy megpróbálom valamennyire rendezni vele a dolgaimat. Nem is megy olyan nehezen. Elfogadtam, elfogadom, hogy milyen, megváltozni nem fog. Akkor hát hozzuk ki ebből, amit lehet.

Tegnap F-nél melóztam.. 40fokban kanapét bontani.. basszus.. :D Hát, tudom, hogy egy jókiállású, jó karban lévő negyvenes pasi vagyok, na de ez :D Megoldottam, jól haladtam, majd befejezem hétvégén.

Hazafelé rám szakadt az ég. Csodálatos érzésnek tűnt, hogy jön az eső és lehűti egy kicsit a környéket.. Ahham.. csak felbaszta a páratartalmat az egekbe. A beton izzott, az eső szakadt.. Irigykedve is gondoltam arra, hogy Zs milyen szép hűvös helyeken van :) Jó érzéssel nézegetem mindig, amiket megoszt. Illetve ma irigykedtem :D

Jól telik ez a hét, semmi kattogás, semmi rossz érzés, picit gyűléshiányom van, mert beszorultam a munk és az otthonom közé. Szóval hétvégén, ha nem lesz ilyen kibaszott meleg, akkor több helyre is ellátogatok. 

Ééés..hölgyeim és uraim, megvan az 1100 nap is. Pontosabban, 1103, mert annyira nem ezzel voltam elfoglalva, hogy csak most néztem rá.

Nem ragozom, mennyire jobb így az életem. Pedig az. 

Legyen szép estétek, napotok, ki, mikor olvassa :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8818445121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása