Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Elfújták a felhőket - 2024.07.24.

2024. július 24. - Victor76

Ma este voltam gyűlésen, megosztottam az érzéseim, jó volt. Egyébként is jól voltam,ez inkább prevenciós jelleggel kellett. Vagyis nem kellett,jól esett. Főleg úgy, hogy a kis csipet csapatunkból szinte mindenki ott volt. Bandáztunk egyet előtte is, utána is és sokat nevettünk. Nagyon szeretem ezeket az embereket. Nem azért mert a sorstársaim, hanem mert velük is kezd egy normális, emberi kapcsolatom kialakulni. 

Beszéltem ma a főbérlőmmel, jövőre lesz légkondim a lakásban ☺️ annyira cuki ez a hölgy, mondtam neki, hogy nagyon meleg van erre kapásból megköszönte és mondta hogy akkor elkezd gyűjteni. Erre mondtam, hogy beszéljük meg, mert beszállok a költségekbe. Megbeszéltük még, hogy továbbra is maradok itt.Mind a ketten jó érzésekkel tettük le a telefont.

Ma oktattam is. Nagyon jó volt mentorálni a kis padavanom. És rájöttem,hogy egy csomó bölcsességet sorozatokból merítek. Jó kicsit átformálom, de sok igazság van bennük. 

Szócal jó napom volt, olyan mosolygós 🥰

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1418453749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása