Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Költözködés és egyéb csacskaságok.. 2024.10.06.

2024. október 06. - Victor76

Az az igazság, hogy annak ellenére, hogy kibaszott húzós hetem volt, majdnem teljes lelki nyugalommal toltam végig. A költözködéssel és az előkészületekkel együtt 18 órát töltöttem pluszban a cégnél.

Volt itt minden kérem szépen...
- szülinapomon salgó polc szerelés a segítségemmel
- 6 órás üzlet összerakás
- közel 6 tonna áru mozgatása

Mégis úgy érzem, hogy jól érzem magam, jól vagyok. Igaz, hogy a tegnapi költözés kicsit kaotikusra sikeredett, mert a többi kollégám, hogy is fogalmazzam finoman, baszott rendesen összerakni amit át kell vinni az új helyre? :D Apropó új hely.. bár én nem voltam tegnap ott, de a többiek elmondása szerint sehogy se áll. Egy szobába zsúfolták be az összes cuccot, vagyis holnap az őskáosz fogad majd. Mondjuk ezt most pont leszarom. Én tudom, hogy a mi kis csapatunk erőnkön felül mindent megtett, hogy a részünk rendben legyen, innentől kezdve sztoikus nyugalommal szemlélem az eseményeket. Ami fontos még, hálás vagyok Á-nak és B-nek, hogy eljöttek és besegítettek, ahol csak lehetett.

Egyébként tegnap akartam blogolni, mert 1189 napja, azaz 3 éve 3 hónapja és 1 napja voltam az úton. De annyira fáradt voltam, hogy inkább mára halasztottam, este még elmentem gyűlésre, ahol bevezetőt is tartottam, majd bezuhantam az ágyba. Persze, hogy nem tudtam aludni :D Annyira fáradt volt a testem, hogy nem találtam a helyem az ágyban.

Azért, hogy ezeket az eseményeket így tudtam végigcsinálni, több embernek is köszönettel tartozom.
Zs-nek, hogy a szülinapom alkalmából felköszöntött és jót beszélgettünk. Normálisan, nehéz témákat is érintve. Olyan emberi volt az egész, úgy éreztem az életem kirakósának egy darabja a helyére került.
F-fel is sokat beszélgettem a héten, és ott vannak a barátaim az AA-ból is, akikkel szinte napi szinten tartom a kapcsolatot.

Úgy gondolom és érzem, hogy ti vagytok az a háttéroroszág, akik nélkül ezt a hetet sokkal nehezebb lett volna átvészelni. Igen, tudom, hogy ehhez én is kellettem, de nélkületek szarabb lett volna. 

Szóval mára maradt a pihenés, egy röpke nap.. Nem tudom, mikor fogom kipihenni magam, de nem is ez számít. Azt élvezem, hogy minden nehézség ellenére mosolygósan telt a vasárnapom.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4318702038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása