Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

a mai nap margójára -2021.08.18.

2021. augusztus 18. - Victor76

Hogyan írnál le egy tökéletes napot? Hogyan lehet szavakba foglalni azt, amit csak akkor érez az ember ha feltétel nélkül szeretik? Ha úgy vagy együtt a másikkal, mint egy átlagos hétköznapon? Dolgozva, netezve, együtt ebédelve? 

Nem tudom jobban kiadni magamból, mennyit adott a mai nap nekem, és milyen hosszúnak fog tűnni a jövő hét. Nem, nem akarom, hogy elutazzon, de még is. Hosszú időszak van mögöttünk is, és egyébként is ráfér a pihenés és a nyaralás. Látom, hogy fáradt, néha szexin nyűgös. Tudom, hogy jó lesz mind a kettőnknek. Ő pihen én dolgozom magamon. Jah persze az ember bennem tudja. A férfi meg elfogadja. Sosem éreztem szexinek magam. Persze tudom, hogy jó kiállású 40-es férfi vagyok, de ahogy ő mondja.. Feléled bennem a tigris. Minden porcikámmal szeretem,ölelem, falom a tekintetemmel, védelmezem. Pff.. megtehettem volna 44 nappal ezelőtt is. De ezen kár rágódni. Kár mert nem tudom megváltoztatni. És azért is kár, mert sokkal mélyebb lett a kapcsolatunk és azért van bennem egy kicsi.. büszkeség? öröm? nem tudom mi a jó szó arra, hogy megdolgoztam, megdolgoztunk ezért a mai napért is. Azt hiszem életemben nem tettem senkiért és semmiért ennyit. Hogy ez jó vagy rossz.. nem tudom, azt viszont igen, hogy amit most teszek annak van értelme és hiszek benne. Szeretnék a számára reális alternatíva lenni az életében. Egy stabil, szerető férfi, olyan akivel le tudja élni az életét.

hazafelé a kocsiban és most is könnyek szöktek a szemembe. Sosem gondolkodom azon milyen jó lenne ha apa még egy napot velem tölthetne. Mert akkor tudnám, hogy megint elveszítem és azt nem bírnám újra ki. DE annyira szeretném elmesélni neki, min megyek, mentem keresztül, hogy életemben talán először keményen dolgozom magamon és nem csak élvezem, hogy az ölembe hullott valami jó. Este beszélek majd hozzá, nem tudom.. de legalább kimondom ezeket az érzéseket magamból..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1416664452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása