Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Szeretet - 2021.09.06.

2021. szeptember 06. - Victor76

nehéz megfogalmazni mennyi minden kavarog bennem.

A gyűlésen most ez volt a bevezető témája. A megosztásomban elmondtam, hogy ők megtanítottak újra szeretni és befogadni a szeretetet. Szerettek addig ameddig el nem kezdtem megint szeretni önmagamat. 
Csodálatos érzés elfogadni, hogy érek valamit, hogy lehet engem így is szeretni, önmagamért. Oldalra néztem arra az idősebb társamra, aki anyám helyett anyám volt amikor szükségem volt rá, rámosolyogtam és megsimogattam a vállát.Visszamosolygott. Apró emberi gesztusok, de annyi minden bennük volt.

Az eddig életemben is próbltak szeretni, én nem hagytam. Mindig volt valami amint fennakadtam, ami nem volt jó, kifogások tömkelege. Hiába én is kellettem ahhoz, hogy ne maradjon meg senki huzamosabb ideig az életemben. Annyira belémrögzült az a buta önvédelmi mechanizmus, hogy ha nem engedek közel magamhoz senkit, akkor nem is bánthat, hogy... És ez nem kesergés a múltamon. A múltból tanulni kell, de a jelenben érdemes élni. 

Megtanultam elfogadni, hogy vannak emberek, akik feltétel nélkül szeretnek, és ott van Zs, akiben minden benne van, amire eddigi életemben vágytam, igazi társam. Nem akarok ömlengeni a mai napunkról is. Maga volt a meghittség, a szeretet, a gyengédség, kölcsönös tisztelet, intimitás. Mellette érzem magam igazán férfinak, most, megerősödve, tisztán, józanul. Szeretem magamban ezt az érzést, és szeretem, hogy be tudom tőle fogadni, a részemmé vált és ez kölcsönös.

Amikor jöttem hazafelé, béke és szeretet volt bennem. Megnyugvás, a mai nap kerek volt, egy tökéletes élet apró darabkája. Pár hete azt írtam, hogy semmi sem teljesen tökéletes az életemben. Ez igaz de én kellek, hogy a kép összeálljon, rajtam múlik, hogy hogyan alakítom az életem, mit és hogyan teszek, hogy szebb legyen a közös jövőnk Zs-vel. Továbbra is azt érzem, és hiszek benne minden szívdobbanásommal, hogy egy reális alternatívát tudok neki biztosítani az életünkben. De ehhez én kellek, csakis én, hogy dolgozzak magamon, hogy járjak a gyűlésekre, hogy tegyek valami hasznosat, hogy folytassam a felépülésem útját. Persze vannak rögösebb részek, de már vagyok annyira erős, hogy ne tartsak tőlük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6616681596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása