Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Miért vs. Hogyan - 2021.09.22.

2021. szeptember 22. - Victor76

Nem mindegy, hogy miért álljunk fel a padlóról vagy hogy álljunk fel.

tegnap este kurva fáradt voltam, 10 óra kemény fizikai meló, glettelés, festés, messze nem az amiben megállapodtunk. Alapvetően semmi bajom nincs a fizikai munkával, rám fér, nem kattogok, és még jót is tesz a kondimnak :D De alapvetően csalódott voltam. Tudom az egóm is közbeszólt, hogy hát én ennél faszább vagyok. Eltekintve az egómtól csalódott dühös és fáradt voltam estére. És jött a miért.. 45 éves leszek 2 hét múlva és végig gondoltam az életem. Remek téma egy alkoholistának fáradtan ezeken gondolkodnia. Szóval miért is csinálom ezt, miért nem hagyom a picsába, stb..

és jött a mai nap, minden szépségével, meghittségével, egy tökéletes lezárással az őszi naplementében. És a mai nap után minden helyreállt. A miértből hogyan lett, a kattogásból szerelem, a rossz érzésekből melegséggel tuningolt pillangók a lelkemben. És nap végére a kimerültségből, pihenni vágyás, kuckózás.

Nem fogok ömlengeni arról, hogy mennyire sokat adott ez a mai nap. A lelkemnek is. Hiszek abban, hogy a nehezebb élethelyzeteket a kommunikáció segítségével ha nem is promt, de lehet oldani. A bennünk lévő blokkok oldása pedig magukkal hozzák a boldogságot és a nyugalmat. Az ősz pedig csodaszép színekkel díszíti fel a fákat és a lelkünket.

Boldogság van, 80 nap van, szerelem van.

"Miért zuhanunk a mélybe? Hogy utána kiérjünk a fényre."

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8516697924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása