Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

A lakás - 2021.10.11.

2021. október 11. - Victor76

Ma este elmentünk és megnéztük Zs-vel közösen azt a lakást, amit tegnap találtam a neten. 22 percre Zs-től, 25 percre a cégtől. Tökéletes lokáció, zöld övezet. Pici de komfortos lakás, kicsit fura volt a mostani 120 nm után a 40 nm de szerintem gyorsan meg fogom szokni. Rezsi barátságos, a főbérlő is kedves volt. Szóval lefoglalóztam. Szombaton költözködés. Van még egy két dolog, amit meg kell majd oldanom addig, de estére elfáradtam, holnap is van nap alapon, holnap fogom intézni. Nem halogatás, egyszerűen jobb egyszer intézni valamit kipihenten, mint fáradtan sokszor. 

Az egésznek olyan meghitt hangulata volt. Kéz a kézben sétáltunk oda, jó a házszámozás trükkös, sose láttam még "é" lépcsőházat :D de meglett. Teljesen olyan hangulata volt, mint egy rendes párkapcsolati estének. Szeretem este. Békesség van bennem, nyugalom egy újabb lépés az útamon. Apró de fontos mérföldkő, talán egy szebb közös jövő felé...

Igen.. vágyom erre. Én aki világ életemben magányos farkas voltam, vágyom arra, hogy összekössem valakivel, azaz nem valakivel, hanem vele az életem. De lassan siess alapon türelemre intettem és intem magam. Mindent csak szépen sorjában. De akkor is szívmelengető a gondolat, hogy elértem az életemben azt a pontot, amikor fontosabb vele lennem, mint magammal. Régebben imádtam, kiköveteltem, vagy csak passzívan elvettem az énidőmet. Mert nekem az jár. Kh.. kicsit sem egoista gondolkodás, hogy minden és mindenki le van szarva, én "fáradt" vagyok, majd ha kedvem van akkor megcsinálom, foglalkozok vele segítek ect. Hát barátom a való világ nem ilyen. Illetve lehet, hogy másoknak az, de nekem maradt a kemény munka, a dolgos hétköznapok, a problémák, feladatok megoldása. Nem mintha bajom lenne ezzel. Hozzátartozik a fejlődésemhez. Ok jöhetett volna kicsit korábban a felismerés, mondjuk úgy 15 éve :D De a múlton kár rágódni, és változtatni úgy sem lehet rajta. Abból főzünk, amink van. Ebben pedig jó vagyok. Gyors helyzetfelismerés, improvizálás, a lehetőségek elemzése és a  feladatok megoldás. csak most már szervezetten és nem ad hoc jelleggel.

99 nap, basszus, repül az idő.. tempus fugit

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7216718112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása