Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Rohanós nap - 2022.02.08.

2022. február 09. - Victor76

Nos a mai nap egy cseppet rohanósra sikeredett. 9.30-kor indultam el itthonról és este 19 után értem haza. Volt 2 állásinterjúm, és végre teljes mértékben kész a lakás, amit F-fel közösen csináltunk meg.

Az első helyen simán felvennének, de jeleztem, hogy még egy kis türelmet kérek, mert több helyen is folyamatban vannak az interjúim. Nem lenne annyira rossz, a pénz átlagos, a feladatkörök viszont nem tisztázottak és a munkaidő is olyan, ami nekem nem ideális. Tudom, aki alkoholista ne válogasson, de úgy vagyok vele, hogy ez C tervnek jó, de ott van még az Ikea is és a pénteki állásinterjú. 

Apropó Ikea. Nos ez fantasztikusan jó volt. Nem tudom bejutottam e a következő körbe, de remekül éreztem magam. gyrészt nagyon profin meg volt szervezve az interjúztatás, 3 ember, akik figyeltek, kedvesek voltak, de láttam, hogy jegyzetelnek magukban, profi hozzáállás. A másik a feladatok. Csapatjátékra ösztönöztek minket. Kurva jó volt :D Komolyan, annyira élveztem, hogy csak úgy a semmiből de össze kellett állnunk, együtt dolgozni, értékesítési stratégiát kialakítani, árukat rendezni, szlogent kitalálni.. Mindezt a régi római birodalom köntösébe öltöztetve. Játékos mégis komoly dolog volt. Meglepett, de kellemesen. A második feladat pedig egy kis egyéni és egy kis csapatjáték volt összekötve. Tesztelték, hogy az egyéni érdekeket mennyire tudja az ember félretenni a csapat, vagy a cég érdekében. Nem tudtam (és nem is akartam) nem önmagamat adni. Ha tetszik nekik jó, ha nem, akkor kapják be, mert tudom, hogy jó voltam. Ehez értek. Átlátni, szervezni, problémákat megoldani.

Utána F értem jött, irány a lakás és az utolsó simítások. Akkora pofám volt, hogy 1 óra alatt letudom :D Hát lett belőle 2,5 óra. De megérte. Szeretem, hogy F ennyire jó ízléssel nyúl a színekhez, hangulatokhoz, én csak azt tudom megállapítani, hogy szép e vagy harmónikus e az összhatás. Illetve kivitelezni, hogy az legyen. De nem látom előre. Max az öltözködésemnél, de ott is bevett sémákat követek. Istenem, amikor 22 éve bekerültem az üzleti életbe és elkezdtem ingeket vásárolni, milyen hajmeresztő színek voltak a szekrényemben :D Barackszínű ing.. :D

Este még egy rapid randira összefutottam Zs-vel. Nagyjából ugyanakkor végeztünk, picit sétltunk, de lehet jobb szó erre a vonszoltuk magunkat.. Igen, hosszú napok nála is és nálam is. De lassan vége.

Izgatott vagyok, folyton a telefonom lesem, hogy nem írtak e az Ikeából, jó tudom azt mondták 1 héten belül visszaszólnak, de akkor is. Szeretnék ahhoz a csapathoz tartozni. De türelem, csak szépen lassan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2217322434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása