Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Félelmek vs Elfogadás - 2022.03.02.

2022. március 03. - Victor76

Igen, bennem is vannak félelmek a mostani helyzet miatt. Nem leszek álszent, hogy mert én már megugrottam az első lépést és ezért BÁRMIT el tudok fogadni, mert a felsőbb erő, a jóisten, vagy bármi misztikus dolog úgy akarja én pedig fejet hajtok előtte.

nem.. egyszerűen csak megtanultam kezelni ezeket az érzéseket. Hol jobban, hol rosszabbul, ember módjára Már nem idegesítem magam feleslegesen. Vannak szép pillanatok az életemben, egyre több és több mindent veszek észre. Legyen az a napsütés, vagy Zs mosolya, vagy F trollkodása, amikor együtt dolgozunk.Bármi, ami szép az életemben.

Nem fogok átcsapni most önjelölt Coelhoba és olyan semmit mondó magaslatokba repíteni ezeket a gondolatokat ahogy tőle megszokhattuk.  Ahogy írtam az elején, egyszerűen csak megtanultam, hogy akkor élhetek, többnyire, békében magammal, ha a hangsúlyokat azokra a dolgokra helyezem az életemben, amik boldogsággal töltenek el.

Bármit hoz is a következő 1 nap vagy 1 hét szép életem volt és van.
Szeretek és szeretve vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3717770496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása