Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

heti szösszenetek -2023.12.02.

2023. december 02. - Victor76

Huhh, de kurva hideg van kint.. szóval, amikor hazajöttem a szokásos blogolás helyett bevetettem magam a zuhany alá, átmelegedni. Azok a társaim, akik hazafelé el szoktak hozni egy darabig, ma nem jöttek. Remélem jól vannak.

Betegen dolgozós hét volt, de egészen jól bírtam. Más munkahelyen, más körülmények között már rég betegszabira mentem volna. Itt vitt a lendület, a lojalitás és az, hogy szeretem csinálni. Igen, tudom, hajlamos vagyok ezt is túltolni. Szóval semmi egyéb munkát nem vállaltam a héten. Munka után mindig pihentem.

Nagyon jó, hogy a leterheltségem ellenére is olyan szép dolgok történtek velem, és ezeket meg is tudtam élni. Fura dolog, hogy néha féltem megélni a boldogságom. (mondjuk társakkal beszélgetve, nem én vagyok egyedül ezzel így). Hálstennek, most már azon a szinten vagyok, hogy át tudom élni nem csak az én, hanem mások örömét és boldogságát is. A héten Zs-nek nagy napja volt, utána találkoztunk este. Sugárzott a boldogságtól, attól, hogy mások értékelték és elismerték a munkáját is és a megjelenését is. Egy pillanatig sem voltam rá féltékeny. Sem a rajongótábora miatt, sem azért mert sikeres volt. Őszintén örültem annak, hogy boldog. Nem kellett arra figyelnem, hogy olyat mondjak, úgy viselkedjek. Jött belőlem, belűlről fakadóan az, hogy vele örülök. Sőt tovább megyek. Büszke voltam rá.

De ez a bejegyzés most nem róla szól, majd azt szóban elmondom neki, hogy mennyire sokat adott ez a hét is. Régebben többször felhozta, hogy mi van ha hátráltat, mi van ha nem tud segíteni az utamon. Azzal segít, hogy megtanít élni. Segít abban, hogy elfogadjam a boldogságot és ne féljek tőle. 

Mára ennyi volt, fáradt vagyok, és holnap is hosszú napom lesz.

Ja igen, lett szponzorom, hipp hipp hurrá :) Ennek szívből örülök és várom is, hogy holnap beszéljünk. Olyan ember vállalt el, akinek a megosztásai őszinték, hitelesek és emberként is kedvelem.

Jó lehet, hogy ezzel kellett volna kezdenem a bejegyzést :) De ma ilyen kis szétszórt vagyok, neadjisten szeleburdi ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3518272541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása