Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Fáradtság - 2023.12.09.

2023. december 09. - Victor76

Nagyon kimerültem az elmúlt héten és előtte is. Pedig nem vállaltam túl magam, figyeltem a pihenésre. A fáradtság ma reggelre meghozta a hatását, feszülten ébredtem és ingerült is voltam. Tudtam az okokat, de hiába próbáltam napközben is aludni, kb. 20 percet ha sikerült. 

Persze jöttek a rossz gondolatok, a rossz érzések. 

A jó dolog, hogy ezeket tudom kezelni, este elmentem gyűlésre, ahol egy csomó problémával, akarom mondani, megoldandó feladattal szembesültem. Cserébe kevesen voltunk. Persze az első gondolatom az volt, hpgy azért, mert én vezetem a gyűlést.. Kit érdekel, hogy karácsony előtt vagyunk, hogy hideg van? :D Ugye ezeket figyelmen kívül hagyta az agyam. De a végére nagyon jó hangulatú, bensőséges gyűlés kerekedett ki. Mindenki beszélt, nem voltak üresjáratok.

Én, józanodásom alatt először, beszéltem a magánéletemről. Valahogy mindig távoltartottam a gyűlésektől. De most úgy éreztem, hogy meg kell osztanom azt, amin keresztül mentem. Zs támogatását és azt, hogyan vagyok képes túltolni a szeretetem kimutatását, hogyan szoktam mozizni, hogyan vannak bennem elvárások. Azt is elmeséltem, amit Zs mondott, hogy a világ legszebb és legszarabb pillanatait velem élte meg az életében és hogy mekkora felelősség ez. Elmondtam azt is, hogy a józanodásom alatt tanultam meg milyen egy normális párkapcsolat, hogy olyan voltam, sőt még néha a mai napig olyan vagyok, mint a járni tanuló gyermek.

3 dolog miatt tettem ezt meg:

1. ki akartam mondani, mert éreztem, hogy feszít

2. az AA-ban ritkán beszélünk párkapcsolati, intimitást érintő dolgokról, pedig kellene, hiszen az életünk egyik alappillére.

3. a gyógyulási folyamatom része, hogy őszinte vagyok. Magammal. Ha valami foglalkoztat, akkor ott vannak a gyűlések, a szponzorom, tudok velük beszélni.

Hihetetlenül megkönnyebbültem. Megnyugodtam. Semmi negatív nem volt abban amit mondtam. Nem bántottam magam a többiek előtt, nem sajnáltattam magam. Csak kurvára őszintén elmondtam, hogy élem meg. Szinte mindenki bólogatott. Jól esett, hogy együttéreznek velem.

Sokáig ott maradtunk, beszélgettünk, kezd egy csapat összekovácsolódni. Jó érzés.

888 napja nem ittam és egyre több a józan pillanatom. Hálás vagyok érte. A társaknak, apámnak, magamnak F-nek, anyámnak és Zs-nek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5818277633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása