Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

pár gondolat estére - 2024.05.25.

2024. május 25. - Victor76

Imádom a blogot.. másodszorra szivat meg azzal, hogy a komplett bejegyzésemet nem meti el :D

Na szóval...

Ma csinosan felöltözve mentem el gyűlésre. Nem mások miatt tettem ezt, magam miatt. Szeretem, részben, a régi életemnek ezt a részét. 
Fun fact:
1. a fizikai munka hatására a régi ingeim feszülnek vllban és mellkason is :D Kicsit olyan Michelin gumibaba kinézetem van a Szellemírtókból :D Ideje beújítani pár új darabot.
2. Kaptam egy elismerő pillantást. mellékes tény (picsába a részletekkel), hogy egy öreg, fogatlan cigányasszonytól.. :D

A gyűlés előtt sikeresen összepattantunk Á-val. Teljesen mindegy, hogy kinek volt igaza, vagy, hogy miért.. ő azt a megoldást választotta, hogy elviharzott, rámhagyva a gyűlést levezetését. Megoldottam, bár meg voltam egy picit feszülve az elején. De jöttek a társak és rendben lett minden. Maga a gyűlés is és a bevezető is nagyon jó volt. Sokan voltunk, jó megosztásokkal. Utána lelkiismereti gyűlést tartottunk.

Itt a csipet csapat másik tagja bejelentette, hogy honi csoportot vált... Lányos zavaromban a viktor féle humorral, poénkodva ütöttem el az élét, de megütött a dolog. Utána kérdeztem, hogy mi a szitu. Ő úgy emlékszik mondta én nem emlékszem, hogy erről szó lett volna. Persze elfogadom, csak ez egy picit sok volt estére, szóval hazafelé sétáltam egy picit, hogy kiszellőztessem a fejem.

Pedig alapvetően jó napom volt. Pihentem, rendet raktam, főztem. Jól éreztem magam. A hetem is elég türhetően alakult, kezdem összerakni magam. Persze vannak szebb és nehezebb pillanatok is, de hát ilyen az élet.

Zs hiányzik.. De tudom, hogy ez emberi és normális, nem is tragikusan élem meg. Néha előveszem az utolsó, szivárványos üzenetváltásunkat, mosolygok. SZeretem szavak, szeretem érzések. Néha vele álmodom.. szertem reggelek.

2 éve 10 hónapja és 3 hete vagyok felépólő. Semmiért nem cserélném el a mai napom sem. Olyan az élet, amilyen, de ma is szép nap volt mindent egybevetve.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6118413599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása