Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Egy rövidke szösszenet - 2024.07.23.

2024. július 23. - Victor76

Napok óta jól alszom.. ez ritka kincs ebben a hőségben. Tudom, hogy már nincs annyira meleg és a szombati emlékek is benne vannak abban, hogy nyugodtabb a tudatalattim. 

Ma picit felütötte bennem a fejét Zs hiánya, de inkább csak éreztem,hogy kezd visszajönni a hiányának az a része, amit el szeretnék engedni. A jó hír az, hogy felismertem és tudok ellene tenni. Ma beszélgettem B-vel, hiába fiatalabb felépülő, jó meglátásai vannak és ami fontos, ezeket úgy tudja kommunikálni, hogy nem érzem, hogy rám erőltetné. Egyszer kitűnő szponzor lesz belőle. Illetve átszerveztem a holnapi napomat és este elmegyek egy gyűlésre. Már ez a két dolog elfújta a kibontakozó felhőket.

Nem, nem voltak vészesek, csak olyan dolgok ugrottak be amikor olvasgattam a híreket, hogy ezt is de jó lenne átküldeni Zs-nek, ó egy nagggggyon vicces mém, ennek is örülne, óóó de cuki reel (tudom, hogy imádja őket :D ) Ezt is. És itt állítottam le magam. mert ez nem a valóság lett volna, hanem, megint egy mozi, amit magamnak hozok létre és megint az egóm rendezte volna a filmet. Én pedig, bármennyire is mást szeretnék, nem a képzeletem világában szeretném megélni a saját életem. 

Jó, hogy vannak barátaim, felépülésem, eszközeim, akik és amik segítenek a valóságban maradni. Igen, elcsépelt, de hálás vagyok ezért. 

Szeretem azt a felszabadult, erősödő, jókedvű férfit akivé lassan cseperedem. Jó érzés, hogy észbe tudok kapni, hogy élni tudom a valós, emberi életem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5318453119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása