Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Fáradtság

2021. július 19. - Victor76

Bár úgy terveztem, hogy mindig lefekvés előtt írok, de rájöttem, ha mindig gyorsan kiírom magamból a gondolataimat az segít. Most is érzem, hogy enyhül a feszűltség, ahogy gépelek.

Az elmúlt napokban rosszul aludtam és fáradtan ébredtem. Ennek sok oka van, a két legjelentősebb, hogy folyton pörög az agyam és letettem az orvos által felírt altatót/nyugtatót.

Apám tavaly ősszel ment el. Nagyon megviselt. Nem csak az apám volt, hanem a mentorom, a barátom és egy olyan ember, aki feltétel nélkül szeretett. Utána mentem el szakorvoshoz, aki felírta a gyógyszert.

Khmm.. itt jegyezném meg, hogy nem ártana a pszichiátereknek egy továbbképzés. Bár mondtam neki, hogy alkoholt is szoktam fogyasztani, ennek ellenére felírta a tablettákat.

Ezen a héten, ahogy beszélgettem egy ismerősőmmel és több társammal, derült ki a számomra, hogy:
- ezt a gyógyszert maximum 6 hónapig lehet szedni, mert függőséghez vezethet
- emellé a gyógyszer mellé TILOS alkoholt fogyasztani!

Nos az elsőt nem említette, a másodiknál pedig az volt a meglátása, hogy hát kerülje Viktor az alkoholt, aznap ne igyon amikor gyógyszert akar bevenni. Köszi.. 

Az elmúlt két hétben vettem még be egyszer egyszer, mondván, hogy ok, alkoholista vagyok, dolgozom magamon, de legalább tudjak pihenni. Azonban abban a pillanatban amikor realizálódott bennem, hogy mit szedek, letettem.

Ennek a következménye, hogy nyugtalanabbul alszom, hajnali 2 előtt nem igazán jön álom a szememre. Ellenben a lelkem nyugodtabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7916632328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása