Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

lassan közeledik az ősz

2021. augusztus 25. - Victor76

Ma tovább erősödött bennem az az érzés, hogy jó helyen vagyok az AA-ban. Ügyeket intéztem, sütött a napo és élveztem a nyűr utolsó pillanatait. 

Valamelyik nap azt írtam a ..blogbejegyzés végére, hogy semmi sem tökéletes az életemben. Szerintem ez így is van jól. De visszatekintve az.. elmúlt napokra, hétre, talán ilyen az igaz i élet. Jobb és rosszabb napok, kétségek és örömök.. Ki tudja, csak ismerkedem ezzel a világgal, de élvezem. Szeretem, hogy vannak barátaim, hogy mosolyogva, na jó kurva kómásan, de nem gyomorgörccsel ébredek fel. Hogy nincs ivásvágyam, hogy van egy minden tekintetben gyönyörű párom. 

Persze, hogy nem tökéletes minden, de ahhoz képest, hogy milyen úton voltam rajta aktív koromban és milyen úton vagyok most a felépülésem elején, hálás vagyok a sorsnak. Tényleg.. második esély. csak rajtam múlik hogyan élem meg, mit helyezek eltérbe. Hogy hagyom e magam belesodorni olyan helyzetekbe, mint régen, ahol megsértődhetek, duzzoghatok, vagy egyszerűen csak élvezem, amim van és türelmesen várok. 

Mindenképpen ez az utóbbi a jó választás. Ha esetleg az egóm kézzel lábbal tiltakozna, elég csak:
- leülni és visszaolvasni a blogot
- felhívni AA társakat
- felidézni a mélypont utáni reggelt
- a mélypont utáni délutánt

Ezek majdnem mind láthatatlan tetoválásokként égtek bele a lelkembe. És ez így van jól. A múlt hibáiból tanulni kellm de nem bennük élni.

Apám mondás jut ilyenkor eszembe:

"Fiam, régi perzs közmondás: Az okosnak egy szemvillanás is elég, a butát jól fejbe kell verni"

Hiányzik.. Hiányzik a bölcsessége, a humánuma, a véleménye, az EMBER...

Hiszek abban, hogy bennem él tovább az az örökség, ahogyan nevelt, ahogyan a világot látta. A hangjára még mindig emlékszem és sok minden másra is. Szívetmelengető és könnyfakasztó ezeket leírni. Inkább szívetmelengető.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1416670136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása