Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

A levél - 2021.09.07.

2021. szeptember 07. - Victor76

Ma kaptam egy kézzelírott levelet Zs-től... Azt hiszem, nem tudom, hogy életemben nem írt nekem senki ilyen szépet. De a lényeg nem csak ez volt. Hanem az, hogy félelem nélkül nyílunk meg egymásnak. Olyan oldalainkat mutatva meg, melyeket eddig takargattunk, féltünk. Úgy vállalom fel felé a betegségem és az életem, hogy teljesen biztonságban érzem magam.

Ma egy olyan oldalát mutatta meg, melytől, saját bevallása szerint, féltek a férfiak. 
Ahogy elnéztem a laza magabiztos NŐ-t mellettem, aki vagány, karakán módon magyaráz, villogó zöld szemekkel, nem csodálom. Ehhez nekem is meg kellett érnem, magabiztosnak érezni magam ebben a kapcsolatban. Úgy tudtam ránézni, bár mindig is így gondoltam, hogy egyenrangú társak vagyunk, egyenlők az életünk minden területén. Én pedig már vagyok olyan erős, hogy ez ne rémisszen meg hanem élvezzem és még jobban szeressem őt. A királynőmet.. királyként.

Most írhatnám, hogy olyan sok minden kavarog bennem, denem. Olyan letisztult minden, olyan, mintha minden érzésem egy energianyalábba sűrűsödött volna bele 16.50-kor és pulzálna a lelkemben a mellkasomban. Boldog vagyok.

Emellett sok számos csodás dolog történt ma velem. Beszélgettem az unokaöcsémmel, azt ugyan nem mondtam el, hogy alkoholista vagyok, de bocsánatot kértem tőle. Sokszor megígértem, hogy megyek és nem mentem, mert másnapos voltam. Megígértem, hogy ezentúl ha megbeszéljük, hogy közös napunk lesz, akkor az úgy is lesz. Monondtam, hogy van egy betegségem, hogy a stressz miatt lezárom a cégem, máshova költözöm, stb. Mint férfi a férfival. Bólogatott ó, láttam örül. De a legcukibb ekkor volt:

Képzeld van egy lány akibe szerelmes vagyok és ő is szeret engem - én
Tudom, már mesélted, Zs az - mondta ő
Írt nekem szerelmes levelet is - én
De jó, az tök jó, tök aranyos - válaszolta

Kb. mint amikor Micimackó beszélget Malackával :D Annyira szép pillanat volt ez is.

Kaptam ma két másik állásajánlatot is, csütörtökön és pénteken fogom letárgyalni őket. 

Szóval bármit is hoz a holnap vagy a jövő, úgy érzem a mai életem egyik legszebb napja volt és jó úton haladok. Tisztán, józanodva, mosolyogva.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8516682704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása