Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Világ vége / beteg vagyok - 2021.09.12.

2021. szeptember 12. - Victor76

nah ma nagyon nincs kedvem blogolni, nyűgös vagyok. De nem azért mert náthás lettem. Nem, a tegnapi szponzori beszélgetés és apám halálának évfordulója munkálkodik még bennem.

A legtöbb amit tehetek, hogy azoknak, akik fontosak jelzem, most hektikus leszek, érzékeny. 

Olyan ez az érzés mint valami felszín alatti, lassú, mély áramlat.. ha akarom ha nem utat tör magának. Nem mozizok előre, hogy jövő szombaton mennyire szar lesz, de valahogy mgis ott munkál bennem és rányomja a hangulatomra a bélyegét. Fránya nátha most lenne jó sportolni, boxolni, bunyózni, hogy kiadjam magamból a dühömet.

Egyébként ma lesz meg a 70 nap. Hmm 10 teljes hét. Szép eredmény, erre most büszke vagyok. 3 hét és megvan a 3 hónap. Majdnem a szülinapomon. Jó érzés ez a mai is. Jó érzés, hogy nem csak nekem az, hanem van akivel megünnepelhetem majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8116687156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása