Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

csak a mai nap - 2021.09.29.

2021. szeptember 29. - Victor76

Az AA egyik alapelve, hogy csak a mai nap ne igyál. Nekem nincs ivásvágyam szerencsére. Azonben tettem, amit tegnap leírtam, csak a mai nappal foglalkoztam az életemben. Se kattogás, se rosszkedve. A számomra lényegtelen dolgokkal vagy emberekkel nem foglalkoztam, azokkal viszont igen, akik / amik fontosak. Ma szép napom volt, mosolygós, fáradt, intim. Ezalatt nem csak Zs-t értem, hanem magammal is békében éltem le azt a napot.

Működött, nagyon jól működött! Holnap megyek tovább így. Mindig csak arra a napra figyelve.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6516704514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása