Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Karácsony előestéjén - 2021.12.23.

2021. december 23. - Victor76

pontosan azokkal az érzésekkel futok neki a karácsonyi időszaknak, amikkel szerettem volna. Béke és boldogság van bennem minden tekintetben.

A tegnapi napunk csodálatos volt, emberi, meghitt, intim, beszélgetős, társasozós és az első közös karácsonyunk. Sikerült mindent elintézni, volt fa, finom étel, sok nevetés. És életem legszebb ajándéka. Egyszeri, csodás alkotás, megismételhetetlen kis poénnal megbolondítva. Nem is Zs lett volna, ha ez nincs benne, de ettől lett számomra ez az ajándék Ő, mert ebben minden benne van, minden amit szeretek benne.
Jó este is volt kisebb döccenő, majdnem sikerült felgyújtani a nappalit, józanon :D Basszus annyira ránk jellemző, hogy józanul is képesek vagyunk olyan hülyeségeket csinálni, hogy csak röhögni tudtunk rajta. 

Bár a tegnapi nap véget ért, fáradtan viszonylag korán bealudtunk, de az az érzés, hogy izgatott gyerekként fel fel ébredtem éjjel és éreztem, ahogy hozzám bújik... most is mosoly ül az arcomon. Ezek azok a pillanatok az életemben, amik igazán széppé teszik. Régebben mindig azt gondoltam, minél drágább az ajándék annál értékesebb. Hmm.. tárgyak, pénz, értékek.. Persze fontosak az életemben, de mit sem érnek az élményeinkhez képest. 

Most 1 hétig nem látom őt, de nem leszek magányos és remélem rosszkedvű sem. Igen lesz bennem szomorúság, de elfogadom az életemet így, mert szépnek és teljesnek érzem magam. 

Holnap bekuckózok az ágyba és van három film, amit meg szeretnék nézni, mind mind apámhoz köthetőek:
- Interstellar
- Életrevalók
- Cinema Paradiso

Tudom, hogy végig fogom bőgni őket és nem kínozni szeretném magam. Nem.. de szeretnék arra az emberre méltón emlékezni, akit a világon a legjobban szerettem és becsültem. Hatalmas filmrajongó volt és ezeket együtt sírtuk, beszélgettük vagy nevettük végig. Én így szeretném megünnepelni a karácsonyt, kicsit elfeledve a tavalyit és az anyám által rám kényszerített szituációt.

Megígértem Zs-nek, hogy ha nagyon nem bírom a filmek hangulatát akkor kikapcsolom őket, de most.. de most úgy érzem, hogy visszautazok majd az időben egy picit, mintha megint apa mellett ülnék a karosszékben és beszélgetnénk. Apa fia nap... Hiányzol

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3916791910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása