Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Siker - élmény - 2021.12.28.

2021. december 28. - Victor76

A mai nap minden tekintetben megnyugvást hozott. Igaz csak 3,5 órát aludtam reggelre virradólag, de még is frissen s kipihenten ébredtem. Mondjuk nagyon vicces volt, hogy este még megnéztem az állásinterjú helyét. Azt láttam már, hogy 35 perc alatt a városban vagyok innen. Na de a logisztikai kp a városon kívül van és 20 percet kell még gyalogolni. Egyébként jól esett a reggeli séta :)

Maga az interjú jól ment, mondjuk kellő rutinom van abban, hogyan kell viselkedni és mit várnak el a túloldalt ülök, hiszen jómagam is éveken keresztül vettem fel embereket különböző pozíciókra. Ettől függetlenül, pár salses kis manírtól eltekintve önmagam adtam. Őszintén, kedvesen, visszakérdezve ha valami nem volt világos. Be is jutottam a második körbe, csütörtök délután 4re mehetek, igazából utána véglegesítjük, de láttam, hogy szeretnék ha mennék. 

hazafelé remek canossa járásban volt részem, 2 és fél óra alatt jutottam el F-hez :D Összejött minden baki, ami csak jöhetett. Eg percig se anyáztam, pedig nagyon kedvesen kaptam a nyakamba ónos esőt és jégdarát is :D Pont nem érdekelt. Megint van célom az életemben. Az elmúlt időszakban kicsit elveszettnek éreztem magam ebben a tekintetben is. Persze vártam a mai napot, de így utólag érzem, hogy milyen lelki megnyugvással járt. Sikerélménnyel.

Zs-vel is beszélgettünk ma. Jó volt.Nem fogom elkiabálni, de ma számomra jól működött, amiről tegnap beszéltünk. Nem feszített semmi, nyugodt voltam és szerelmesen mosolyogtam a közös hülyeségeinken. De nem mindig és mindenáron akartam vele kommunikálni. Biztos vagok benne, hogy nem mindig veszem ilyen lazán, de ma jó volt és éreztem ez is benne van abban, hogy nyugodtabb és kisimúltabb.

Szép nap volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6916795550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása