Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Megnyugvás - 2022.01.11.

2022. január 11. - Victor76

Nem mondom, hogy a tegnapi napot könnyen viseltem. Ami viszont jó hír, F is kérdezte reggel telefonon, hogy eszembe jutott e az hogy igyak. Nem, volt a határozott válaszom. Amikor ezt elmeséltem Zs-nak, mondta, hogy de jó mert ez elég extrém körülmény volt. Igen, ha van pozitív hozadéka a tegapi napnak az ez. Az összes többit meg szépen elengedtem. Most estére nyugodtam meg teljesen, sőt egészen jó kedvem is lett.

Reggel elmentem munkalakalmasságira, rendben volt minden. Utána nagy nehezen megszereztem a fizetésemet, háát.. hagyjuk, ahhoz képest, hogy decemberben mennit melóztam alig kaptam valamit...Na mindegy, vár az új hely, korrekt elszámolással és időben történő fizetéssel. Hétfőn kezdek. Jó sűrű hét lesz.. F-nek is be kell segítenem egy nagy projektbe. nem baj szépen lefoglalom magam. És jövő héttől kezdődik az új életem. Nem csak a munka miatt várom. 3 hete itthon ülök a seggemen, azért is várom, mert így rendezettebb és kiszámíthatóbb lesz minden. Tervezhető. 2 hétre előre megvan a beosztásom, lehet tervezni a magánéletemet, a céges dolgokkal való foglalkozást is. Zs-vel se kell majd egy adott napra koncentrálnunk, hogy márpedig a péntekből hozzuk ki a legtöbbet. Nem, szépen ahogy majd jön. Ha van ideje a munka mellett én itthon leszek. Ha dolgoznia kell, én majd pihenek, vagy olvasok, vagy csinálom amihez kedvem van.

Itthon vagyok, zenéz hallgatok, boldogítom Zs-t messengeren, de legalább jó a kedve, kicsit szétszórt, de mosolygós. Én meg nyugodt és mosolygós.

Összességében megint egy szép nap

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1816810350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása