Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Elutasítás - 2022.02.02.

2022. február 03. - Victor76

Ma délelőtt éppen, amikor F-nél dolgoztam hívtak a gyorsétteremből és.. és elutasították a jelentkezésem, mert hogy túl kvalifikált vagyok. Huhh de szarul esett...

Nem, nem azért, mert én vagyok én és mindenki csak arra vár, hogy neki dolgozzam. Nem, azért esett szarul mert néha bennem van, hogy alkoholista vagyok és értéktelen. Zárójelben jegyzem meg ez érzés, az eszem tisztában van az értékeimmel. Szóval ha még a mekibe se kellek húst sütni akkor.. Pff. teljesen leszívott a gondolat.

Hazajöttem, gondoltam alszom egyet, ha már a mára virradó fél éjjelt végigkattogtam mindenféle hülyeségen. De nem sikerült. Tudtam vagy 20 percet pihenni. 

Tudom, hogy halomozódik bennem a feszültség ezért jött elő a kattogás. Zs-vel bár szép és jó a kapcsolatunk, de nehéz időszakon megyünk keresztül a munkája miatt. Erre csapódott még rá az elutasítás. Most estére simultam ki és engedtem el végleg a dolgokat.

Sokat segítettek a visszajelzések tőle is és F-től is. Megráztam magam, megpályáztam az Ikeában állásokat. Nem adom fel, nem akarom feladni. Nem egy görcsös ragaszkodás ez egy ábrándhoz. Végre tudom, mit és hogyan szeretnék csinálni, csak egy picit döcögősebb. De nem olyan ember vagyok aki ne kelne fel ha elesik. Megrázom magam és megyek tovább. De bevallom most már szeretnék pár nyugalmas napot, hetet, hónapot.

Holnap gyűlésre is megyek, rég voltam, most érzem, hogy jót fog tenni. És egy nagyon kedves barátomnak is lesz az 1 éves születésnapja, ezt pedig ki nem hagynám. Most este is beszéltem vele picit nincs jól. Holnap majd személyesen is átbeszéljük. Sokat köszönhetek neki és mind a kettőnkre ráfér egy ölelés.

Tudom, hogy te kedves olvasó, aki olvasod a blogomat szembesültél már azzal, hogy mit jelent nekem a párkapcsolatom. Nem fogok hosszasan írni most erről. Annyit csak, hogy soha nem reméltem páromnak egy ilyen embert. Annak ellenére, hogy mocsok fáradt és kimerült, kedvesen, támogatva hallgatott ma végig. Félelmeket, kattogást és jó dolgokat is. Fogta a kezem, mosolygott és beszélgettünk. Megnyugtatott. Szeretem, lassan egy éve szeretem őt.

Holnap felkelek, megyek F-hez, beleállok a munkába. Szerintem a laptopom is elviszem és egy kicsit megpörgetjük a közös dolgaink marketingjét. Le kell kötnöm magam olyan dolgokkal, amiket örömmel csinálok addig, ameddig nem lesz egy rendes állásom. Dolgozni akarok, ez nem az én világom. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2117103476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása