Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Apa 3 éve...

2023. szeptember 19. - Victor76

Most van Apa halálának 3. évfordulója.

Már nem visel meg úgy, mint eddig, de reggel feszülten ébredtem.
Most este átmentem F-hez, holnap privát munka kellett pár dolog hozzá. Megkértem őt is és a párját is, hogy öleljenek meg, emberileg szükségem volt rá, jól esett.
Hazafelé még rám írt, hogy ha beszélgetni szeretnék, akkor nyugodtan hívjam őket.

Hosszú év van mögöttem, most nem is megyek bele a részletekbe. Józanodom, haladok az utamon, vannak jobb és rosszabb időszakok. Van egy jó állásom, visszamentem bunyózni és privát munkákból sincs hiány. 

Több mint 800 napja józan vagyok, egszen pontosan 807. 

Csak a mai nap...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr818217819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása