Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

egy kis összefoglaló - 2022.01.28.

2022. január 28. - Victor76

Hosszú hét volt, nem is tudm hol kezdjem...

Most persze írhatnám, hogy nem ittam, de bevallom fel se merül bennem, hogy igyak. Pedig voltak nehézségek is és voltak gyönyörű pillanatok is a napjaimban. Mégis.. mégis maradok annál, hogy józanul tiszta fejjel élem meg ezeket. Nem hiányzik semmi sem, hogy fokozza vagy tompítsa a bennem lévő érzéseket.

zerdán egy szép napot töltöttünk együtt Zs-vel. Igen, volt benne összemorgás kétszer is, de meg tudtuk beszélni, tudtam neki segíteni, hogyan adja ki magából azt amit az új ügyfél okoz benne. Hogyan használjon ki helyzeteket, hogyan menedzselje a cégen belül önmagát. Remek coach lennél Cica, mondta nekem. Pedig tudom magamról, hogy csak neki, mert ő fontos számomra. De igen élvezem, hogy tudok neki segíteni és egy picit nem a fizikai munkával kell foglalkoznom. Igen, hiányzik a régi életemnek az a szegmense, amikor még hittem a szakmámban és egy egy promóciót és ügyfelet sikerre tudtam vinni. de az már a múlt. 

Ettől függetlenül jó neki segíteni, jó támogatni. Anno F-nek is sokat segítettem az üzleti élettel kapcsolatban, igaz ő milliószor makacsabb volt és a mai napig tisztelem benne, hogy a nem alkuszik meg a művész énje az üzlet rovására. 

Tegnap folytattam az F projektet, kezd a faszom telelenni az egésszel, de elvileg holnap vége van.. Hálistennek :D

Ma reggel pedig az élettől kaptunk egy újabb kis csodát, egy reggeli közös kávézást egy nagyon bájos kis budai kávézóban. Semmi extra, csak másfél óra beszélgetés, intimitás. Nagyon sokat adott.

Délután állás interjún voltam, jól sikerült, ha felvesznek akkor apró lépéssel de közelebb kerülök ahhoz amit szeretnék.. vagyis rendezhetem az életem, lépésről lépésre. 

lassan itt a 7 hónap is, az elején azt hittem mennyire nehéz lesz, hogy sosem telik el az első 1.. majd 2 majd 3 hónap. És lassan 4 hónapja van, hogy Zs-vel megünnepeltük a szülinapomon a 3 hónapos fordulót. Milyen szép hétvégée volt. Szerencsések vagyunk, hogy ennyi együtt töltött időt kapunk az élettől.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8916889144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása