Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

7 hónap - 2022.02.04.

2022. február 04. - Victor76

Tegnap arról a helyről is elutasítottak, amiben reménykedtem. Olyan volt, mint egy arculcsapás finoman szólva (na jó mintha tökön rúgtak volna..) Itt is túl kvalifikált voltam. Remek.. Komolyan az ember dolgozni akar és erre.. 2 nap alatt 3 alutasítás. Igen nem a világvége, de már kurvára szeretnék elhelyezkedni.

Nos ilyenkor több választása van az embernek, de egyszerűsítsük le, legyen kettő:
- önsajnálat, szart sem érek, senkinek sem kellek, stb..
- megrázza magát és megy tovább

Nah.. most kurva jó lenne azt írni, hogy persze megráztam magam, mert én olyan fasza gyerek vagyok, hogy kapásból lerázom magamról a negatív visszajelzéseket, de nem. Szarul esett és 2 ember segített ki ebből és az, hogy elmentem gyűlésre ahol a barátom 1 éves születésnapja volt. Zs és F eddig is sokatt tett értem lelkileg, de tény, hogy előttük fel merem vállalni a gyengeségemet és őszinte, támogató de egyenes visszajelzéseket kapok tőlük.

A gyűlés és a szülinap pedig.. maga volt a csoda. 7 hónapja józanodom, voltam már szülinapon, de ilyenen még nem. Abban a kis, meghitt, családias teremben (honi csoportom) kb. 50 ember zsúfolódott össze és ünnepelt. Annyi szeretet volt, hogy tapintani lehetett. Ilyet még nem tapasztaltam. Minden megosztás az ünnepelthez szólt, én megköszöntem neki, hogy a barátom, hogy segít és támogat a nehéz helyzetekben és felemel, amikor megamalatt vagyok. Majdnem elsírtam magam amikor beszéltem, komolyan megható volt az egész légkör.

Mára ráztam meg magam, pedig megint rosszul aludtam, de a tegnapi apró kis csodák valahogy mára megtették a hatásukat és olyan szép napom kerekedett, el se akartam hinni.

- 2 helyre is behívtak interjúra jövő hétre, és az egyiknél a cégvezető telefonált. Emberként, normálisan, ez nagyon jót tett az önbecsülésemnek.
- beadtam az IKEA-ba is 3 pályázatot
- Zs-vel hosszú idő óta nyugodt napunk volt, megszabadul az ügyfelétől és amikor este kv-ztunk, akkor olyan boldognak láttam, felszabadult volt, csacsogott, tele van tervekkel. Ha eddig nem szerettem volna, abban a pillanatban beleszeretek. Ragyogtak a zöld szemei és látszott rajta, hogy szereti önmagát és végre megint jól érzi magát a bőrében

és ma vagyok 7 hónapja tiszta, józan. Bár rengetek szar és nehézség vesz körül még is valami megváltozott bennem egy picit. Tudom, hogy ez sokmindennek köszönhető de a tegnapi születésnap kiemelkedik mind közül. El is határoztam, hogy aktívabban fogok részt venni a prograban, holnap felkérek valakit szponzornak. Még nem tudja, az se baj ha nemet mond :) De megteszem újra azt a lépést, amit már rég meg kellett volna tennem

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2517179396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása