Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Egy csipetnyi feszültség - 2022.03.27.

2022. március 27. - Victor76

Megannyi boldog és nyugodt nap után, ma feszültség volt bennem. Próbáltam küzdeni ellene, elterelni a figyelmemet. Szóval el van mosogatva, kimostam, főztem is, még a szakállam is megnyírtam :D De valahogy maradt.. mint egy bogáncs, ami belekapaszkodik az ember ruhájába..

Ahogy végig gondoltam, kielemeztem az okait. Ezt is tanultam az AA-ban egy idősebb társamtól, hogy keressem meg mi okozza.

Egyrészt Zs-vel álmodtam és nem volt jó. Nem ragozom de rosszul ébredtem. Másrészt ma is dolgoztam F-nél és bármennyire is jó volt a hangulat, de elfáradtam. Ehhez hozzájön még két dolog. Az első, hogy a pénteki csodaszép napunk után tudtam, hogy nehezebb lesz a hétvége, ilyenkor mindig felerősödik bennem a hiányérzet. A második pedig az óraátállítás.

Mindegyiket elfogadom, amiken nem tudok változtatni, az F-fel közös munkát pedig azért vállaltam be mert kell a pénz. Ebben a hónapban még fél havi bért kapok. Jövő hónaptól remélem jobb lesz már a helyzet. Folyamatosan dolgozom azon, hogy az anyagi forrásaim megteremtsem. Munkahely, F-nél a közös projektek, internetes eladások.. Ennyit tudok tenni, azzal kiegészítve, hogy nagyon figyelek a kiadásimra. Ez van, számomra ez egy teljesen új világ. Lassan, de tanulom, hogyan kell beosztani a pénzt.

Este jeleztem is Zs-nek, hogy feszült vagyok, megígértem neki, hogy inkább szólok (ugy sem tudom előle eltitkolni, nem is akarom) De aztán a csevegésünk közben szépen feloldódtam. Szóval megint béke van és holnap vissza a melóba. Várom, igen fárasztó folyamtosan napi 8,5 órát dolgozni, ügyfelezni de szeretem és élvezem. Mondjuk jövő héten 6 napot dolgozom és 1 szabadnapom lesz :D Király, Hulla leszek 1 hét múlva :D Bánja a fene, van munkám, van fedél a fejem felett (egész otthonos kis kuckó lett) van mit ennem és vannak akik szeretnek. Mi kell még az ember boldogságához?

Mondjuk a lottó ötös :D De az az igazság, hogy ha nyernék, akkor is bejárnék dolgozni. Pont azért, hogy megtanuljam másként élni az életem. Picivel jobban, nyugodtabban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2617791070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása