Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Nyugalom az ünnepek után - 2023.12.30.

2023. december 31. - Victor76

Rekord időt töltöttem hétfőn anyáméknél, kb. 3 órát voltam ott. Igaz volt egy pici feszültség anyám és az öcsém között, mivel engem nem érintett, ezért nem vettem fel és nem is foglalkoztatott.
Az öcsémre viszont büszke vagyok. Apa halála után ő vette át a család vezetését (néha úgy érzem anyámmal a vitái ennek a következményei). Finomat főzött, mindig volt valami téma, amit bedobott, nem voltak üresjáratok. Vitte az egész ebédet a hátán. Amikor kikísért, megölelgettem és elmondtam neki, hogy büszke vagyok rá. Persze dörmögött valamit a szakálla alatt, az érzelmek kimutatása olyan "buzis" dolog :)

A hét többi része nagyon jól telt. Sokat beszélgettem a kis csipet csapatunkkal, mindig volt valami téma, hol telefonon, hol messengeren, de tartjuk a kapcsolatot. Jó érzés, hogy új embereket, új barátokat ismertem meg. Jó visszatérni így a közösségbe.

Ennek az egésznek az volt az egyik hozadéka, hogy teljes mértékben ki tudtam kapcsolni. Tudtam pihenni. Nem éreztem azt, hogy fél nap ágyban fetrengés után, már csinálnom kellene valamit. Béke van bennem, nyugodt vagyok és teljes mértékben át tudtam adni magam az elmúlt napokban a pihenésnek. Mind mentálisan, mind pedig fizikailag. Megváltozott az időérzékelésem is. Mivel nincs magányérzet, ezért nem tűnik olyan hosszúnak az egyedül töltött idő. Sőt, Zs-t még én kérdeztem meg, hogy most rövidebb ideig voltak vidéken karácsonyozni? Nem volt a válasz :D Nekem kevesebb időnek tünt :)

Péntek este, 1 hét után, végre találkoztunk Zs-vel. Rövid randevú volt, de meghitt és összebújós. Beszélgetős, nevetgélős, szeretem este. 

Érzem, hogy változom, lassan de fejlődök és ez az AA miatt is van. Illetve az AA szellemisége megadja az alapokat, de igazából annak a 3 embernek köszönhetem, akikkel szorosabb a kapcsolatom, baráti. Jó érzés, hogy újra vannak barátaim. 

Régebben mindig büszke voltam arra, hogy magányos farkas vagyok. Hát igen.. Az akkor volt, most meg most van és sokkal jobb ez így nekem. Még anyám is megjegyezte, hogy mennyivel mosolygósabb és felszabadultabb vagyok.

A ma esti gyűlésről akartam még írni pár gondolatot. Picit improvizáltam. Akit bevezetőre szerettem volna felkérni, végül visszalépett, de megoldottam, megoldottuk :) Kitaláltam, hogy mi lenne ha mennénk egy kört és mindenki 3 percben beszélne a karácsonyról és az érzéseiről. Tudom, hogy sokan nem szoktak megosztani, itt is ért passzolni, de csak egy társunk élt ezzel. Mondjuk az elején picit ráfeszültem, mert 25en voltunk. Ha mindenki csak 3 percet beszél, akkor is 75 perc csak a megosztás :D De sikerült szépen, néha diszkréten  integetve, de tartani az időt. Jó tudom nekem a mániám a pontosság :D Majd elengedem, de fontos, hogy meglegyenek a keretek.

Gyűlés után még vagy 40 percet dumáltunk. A végén 4esben, nagyokat nevetve kint az utcán. 

Mosolygósan jöttem haza.

Jól érzem magam, szeretem az életem ma. MInden a helyén van, nyugodtan, békésen, mosolyogva hajtom álomra ma is a fejem.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1118291889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása