Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Megbocsájás magamnak - 2021.08.08.

2021. augusztus 08. - Victor76

nos ma egész nap nem csináltam semmit.. legalább is a külső szemlélő így látta volna.. de micsoda nap volt magammal..olvastam a neten olyan cikkeket, melyek segítettek a spirituális dolgok megértésében. Nem, nem kezdtem el az Istenben hinni, de abban igen, hogy ha nyitottabb vagyok a világ dolgaival szemben az két fontos dolgot eredményezhet:

- jobban megismerem önmagam
- nyitottabb leszek mások felé

Mind a kettő csak az épülésemet szolgálja. És olyan jókat elmélkedtem, gondolkodtam. Semmi negatív, vagy túlzottan reménykedő.. inkább reális helyzetértékelés. Minden gondolat a lelki békémet építette. 

Utána jött a gyűlés, szeretek ide járni, úgy érzem, kisebb kilengések ellenére de kezd egy jó csapat formálódni. Nah megint az egó.. ők már akkor is ott voltak, amikor én még aktív voltam. Szóval én leszek nyitottabb feléjük. Már vannak társak, akiket magamtól megölelek, mert jó látni őket hétről hétre.
A gyűlésen nagyon jó megosztások voltak. Én is megszólaltam, milyen meglepő.. Az elején még gondolkodtam, hogy mit is mondjak, de az előttem lévő társam, mintha az én hetemből idézett volna. Elmentek a családdal vízpartra. És a párjának volt egy ártatlan mondata, amitől ő elkezdett kattogni.. Hmm de ismerős ez a hetemből.. Utána feltettem a kezem és elmondtam, hogy ezt éltem át én is a héten, pont ezt csak a szereplők voltak mások. De ugyanúgy nem tudtam a saját fejemből kiszakadni.. Segített neki, utána beszélgettünk még egy kicsit és telefonszámot is cseréltem vele, mondtam bármi van hívjon. Láttam, hogy nagyon jót tettem ezzel. Nem magam miatt volt ez a pillanat fontos. Illetve nem csak magam miatt. Jó volt segítő kezet nyújtani, amikor elveszettnek éreztem magam én is megkaptam ezt tőlük.

És, hogy miért írtam a címbe a megbocsájtást? Mert amikor elmondtam a hetem akkor mondtam ki nekik hangosan.. Ameddig nem bocsájtok meg magamnak, vagy nem ismerem fel, hogy ezt kellene tennem, addig vissza vissza jöhetnek a feszültség hullámok. És ahogy kimondtam jobb lett... Megkönnyebültem. Nem még nem teljes a katarzis, de legalább tudom mire kell koncentrálnom. És hogyan? Gyűlés, gyűlés, szolgálat vállalás és egy szponzor. Jó érzés volt, hogy feltöltődve jöttem el.

Ma van 35 napja, hogy van választási lehetőségem, és ma is azt választottam, hogy fontosabb az élet, Élet, a barátok, az emlékezés a tiszta fej.. Nagyon jó érzés józanul megélni a mai napom. Mosolyog a lelkem és a szívem

Most éppen sütit sütök, de úgy, hogy Zs-vel a holnapi gyűlésre tudjunk vinni belőle. Mert adni jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5916654400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása