Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hurrá megyek interjúkra - 2022.01.24.

2022. január 24. - Victor76

Ma Zs nálam volt és sokat beszélgettünk. Persze jó volt a karjaimban tartani, de számomra fontosabb volt, hogy a hétvége meghozta bennem azokat a normális érzelmi változásokat, melyekre szükségem volt. Úgy érzem, hogy most a helyén tudom kezelni az érzéseimet, nyugodtan megbeszélve vele dolgokat, elfogadva és átérezve az ő fáradtságát. De magamra figyelve és a céljaimra. Igen, tudom, hajlamos vagyok az érzelmi kilengésre, főleg ha a másik bajban van, akkor úgy érzem meg kell mentenem és beletolni minden erőmet. Hát a világ nem így működik és még ő sem várja el ezt. Szerencsére :)

Apropó célok.. hihetelen, ogy tegnap este pályáztam meg 10+ állást és már a héten lesz 3 interjúm. Ebből 2 olyan, melyeket szeretnék. Az egyik raktárosi álls, de innen 20 percre bkv-val, 3 műszak, könnyű fizikai munka. A másik szellemi kihívás, irodavezetői állás, hibrid munkábajárással. Mind a kettőnek megvan a maga előnye és hátránya. 

Este most kérdeztem Zs véleményét, de egyenlőre nem jutottunk előrébb. Mind a kettőnél megyek az interjúkra és majd kiderül, hogyan tovább :)

Na igen, ha már állás.. szóval gondolkodtam hétvégén és arra jutottam, hogy az előző állással kapcsolatban nem voltam elég türelmes. Mert tényleg jó pénzt fizetnek, korrekt is a cég, de nagy falat lett volna nekem. Igen, megint hirtelen akartam megoldani mindent. Ez van, beismerem, hogy hibáztam. A mostani két állásnál nem kapkodok, mind a kettőt jól megrágom, és megteszek mindent, hogy sikerüljön.

Szóval szép napom van, szép napunk volt. Minden tekintetben. Szeretem nap és a legjobb, hogy magamat is szeretem benne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6516823306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása