Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Heti szösszenetek -2023.11.11.

2023. november 11. - Victor76

Túl vagyok életem első gyűlés vezetésén :) Bevallom picit izgultam, de jól sikerült, nagyon jól. De ez nem csak az én érdemem. Persze benne van a több évtizedes előadói rutin, de az egész nem sikerült volna, ha nincsenek azok a társak, barátok, akik segítettek támogattak. Két nagyon klassz srác van a csoportban, akik szívvel lélekkel szervezkednek, segítenek és a pici, fellobbanó lámpalázamat pedig Zs szavai segítettek lenyugtatni. Jól sikerült, jó gyűlés volt, női bevezetővel. Ezt csak azért emelném ki külön, mert ritka. Ezért el is határoztam, hogy erre is fogok fókuszálni, felkérem a női társaimat, hogy tartsanak bevezetőt, mellette pedig igyekszem bevonni a közösségbe azokat, akik eddig a perifériára szorultak. Óhatatlanul itt is vannak olyanok, akik a ventillálásukkal háttérbe szorítják azokat, akik félnek megszólalni. Remélem az arányokon tudok, pontosabban tudunk változtatni.

Egyébként nagyon hosszú, munkás és kibaszott fárasztó hetem volt. A cég kezdi elérni minden területen a teljesítőképességét. De csapatként állunk bele a feladatokba, összetartunk és tudom, hogy meg tudjuk oldani ezt. A boltban azoknak a változtatásoknak egy jó része átment, amit szerettem volna, így egy picit több helyem van, kultúráltabb a kinézetünk és logisztikailag is javult a helyzet. Vagy legalább is most úgy tűnik :D

A héten kaptam egy felkérést, hogy coachingoljak egy ifjú salsest. Nos.. Őszinte leszek persze, hogy legyezgeti a hiúságomat. Szakmailag is jól esik. De türelemre intettem magam, mondtam a srácnak, hogy igyunk egy kávét, beszélgessünk, nézzük meg tudunk e együtt dolgozni. Lehet ő úgy vette, hogy majd kiderül látok e benne potenciát, de én annak szántam, hogy megnézzem mennyire rozsdásodtam be. Ha nem érzem a csít, akkor nem fogom elvállalni. Ez nem a könnyű pénzről szól, hanem a fejlődésről, oda-vissza.

Privát munkák is voltak szépen a héten, konkrétan ma is két helyen voltam és mivel F beteg, ezért egyedül toltam le őket. Buzira elfáradtam. Holnap itthon láblógatás délutánig. Anyu székei várhatnak, egyszerűen nem fogom magam túlfeszíteni. Pihennem kell, nem tudok heti 6-7 napot melózni.

Azért csak délutáánig, mert randizunk Zs-vel. Várom. Nagyon, kibaszottul. Jót tett nekünk ez a 3 hét szünet. Másnak, erősebbnek és kipihentebbnek érzem a kapcsolatunkat. Nyugodtabb és még is tele van szenvedéllyel. Jó megélni és azt is, hogy a külön töltött időt nem elvesztegetettnek élem meg.

Nem fogok róla most ódákat zengeni, szuper csaj, sokat köszönhetek neki, is. Magamnak is, F-nek is, a programnak is, a szüleimnek is, és még folytathatnám. 

Bár kurva sok munka volt a héten és a fizikai teljesítőképességem határán vagyok, még is úgy érzem a helyemen. Fáradt, nyugodt, boldog napjaim vannak. Magammal, magamtól. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5418256469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása