Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

mosolygós este - -2024.03.02.

2024. március 02. - Victor76

Azt hiszem életem egyik legnyugodtabb időszakát élem. Igaz, hogy vannak döccenők, de inkább csak kisebb hullámvölgyek és azok is csak a munka területén.

A környezetem is észrevette, hogy nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb vagyok. És a környezetem alatt nem csak Zs-t értem :)

Ma találkoztam a szponzorommal ő is megjegyezte, hogy pozitív a változás bennem. Bevallom őszintén jól is érzem magam.

Az esti magány érzése tova szállt, élvezem azt, amit a napom ad de tudom, hogy sok munkám van benne. De ez így van jól.

A céges dolgok nem annyira változtak, a múlt heti betegség után kicsit döcögősebb volt a hét eleje, de helyre állt a rend.

 

Sokat beszélgettem az egyik társammal, neki is jó volt, nekem is, hogy önzetlenül segíthetek, meghallgatom, beszélgetünk.

Pénteken pedig.. óó igen.. 3 évesek lettünk Zs-vel. Gyönyörű délutánt töltöttünk együtt. Rengeteget beszélgettünk mindenféléről, nagyokat nevettünk, finomakat ettünk. Megszületett a fejemben az új tetoválásaim koncepciója, neki csak egy részét mondtam el. Azóta kitaláltam, hogyan lesz.

 Nem ragozom a kapcsolatunkat, de ő fontos nekem. Ő is. és magam is. Talán csak annyit, hogy az egyik olyan ember az utam során, aki hitt bennem végig és megtanított arra, milyen a való Élet.

972 napja józanodom,ma néztem meg, néha nem is veszem észre, hogy repül az idő.. :)

szeretem az életem, egyszerűbb mint a régi, de sok tekintetben bonyolultabb. De ez így van jól, így van minden a helyén.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr518344371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása